» Merci Verde, 250 g

Merci Verde, 250 g

Merci

Merci Verde contine batoane din 4 specialitati de ciocolata: cu alune si migdale, amaruie cu cafea si frisca, alba cu bucati de migdale si fulgi de orez crocant, cu bucati de migdale si nuga.


Disponibilitate: In stoc
Ti-ar mai placea si:
Merci Dark, 250 g
Merci Dark contine batoane din 4 specialitati de ciocolata amaruie: cu cafea si frisca, cu umplutura..
17.49 Lei
Merci Albastru, 250 g
Merci Albastru contine 4 sortimente de batoane de ciocolata: cu lapte, cu alune si migdale, cu crema..
17.49 Lei
Merci Rosu, 250 g
Merci Rosu contine 8 specialitati de batoane de ciocolata: cu lapte, cu crema de cafea, cu alune si ..
17.49 Lei

Merci Verde, 250 g

Vandute pentru prima oara in Germania in 1965, brandul Merci este fabricat de catre producatorul de dulciuri August Storck KG, al caror sediu central este in Berlin, Germania

In forma de tablete, constand in cele mai populare varietati Europene de ciocolata, sunt ambalate individual si puse intr-o selectie ce se promoveaza ca “cel mai potrivit mod de a spune cuiva: Multumesc”.

Caracteristici

Contine: zahar, unt de cacao, lapte praf integral, lapte praf degresat, masa de cacao, grasimi vegetale, emulsificator: lecitina de soia, fructoza

Valori nutritive: 566 Kcal/100 g; Proteine: 9.3 g/100 g; Glucide: 47 g/100 g;

Ambalajul contine: 250 g

Tara de Origine: Germania

Fabricant: Halle, NorthRhine-Westphalia, Germany

Va rugam sa va inregistrati pentru a putea adauga un comentariu

Comentarii anterioare

Produse recomandate:
Kaiserdom Hefeweissbier
Kaiserdom Hefeweißbier este o bere nefiltrata; cu un “contur” delicat fructat, ce ..
9.9 Lei
Jack Daniel`s Honey, 0.7 L
Obtinerea lui Jack Daniel`s Honey se face pe baza unei retete produse de catre “Master Distist..
88.9 Lei

Acest site a fost construit in cadrul proiectului “Implementarea unor sisteme informatice de comert electronic si plati electronice securizate in scopul cresterii productivitatii firmei” realizat prin POS CCE 2007-2013, Axa prioritara III “Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul Major de Interventie 3: Sustinerea E-Economiei, OPERAŢIUNEA 2: “Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii on-line pentru afaceri.“
Pentru mai multe informaţii despre programele cofinanţate de Uniunea Europeană, puteți accesa www.fonduri-ue.ro
Conținutul acestui site nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Copyright © 2016  www.gourmet-online.ro. Toate drepturile rezervate.